Kolorowe Emocje to ogólnopolska społeczna akcja, za którą stoi producent materiałów budowlanych Baumit. Motywem przewodnim w 2009 roku był “Świat Żywiołów”. W 13 miastach zostały zorganizowane imprezy tematyczne podczas których dzieci zostały wyposażone w farbki oraz pelerynki i mając do dyspozycji białe ściany, miały dać wyraz swoim emocjom. Wydarzeniu towarzyszyły konkursy plastyczne dla dzieci z przedszkoli oraz szkół podstawowych. Naszą rolą w całym przedsięwzięciu było wsparcie akcji w internecie. Mieliśmy przygotować interaktywną stronę, na której znajdą coś dla siebie zarówno dzieci jak i ich rodzice. Dla tych pierwszych zaproponowaliśmy mini aplikacje: kolorowankę oraz karaoke dzięki któremu dzieciaki mogły uczyć się specjalnie skomponowanej piosenki. Strona miała także dostarczyć wyczerpujących informacji na temat całego wydarzenia, pozwolić na komunikację z zainteresowanymi oraz śledzenie konkursu, przeglądanie nadsyłanych prac.
Zaprojektowaliśmy stronę flashową, której charakter odpowiadał grupie docelowej. Temat potraktowaliśmy bardzo poważnie – ze względu na wybraną technologię i skalę przedsięwzięcia, dużo uwagi skupiliśmy na rozwiązaniu popularnych problemów flashowych stron. Uporaliśmy się z jednymi z największych problemów tego typu rozwiązań, takimi jak brak indywidualnych adresów dla poszczególnych widoków, czy ograniczenia w zarządzaniu treścią. Dla strony Kolorowych Emocji 2009 stworzyliśmy niezależny panel zarządania treścią i zintegrowaliśmy go ze stroną w taki sposób, żeby organizatorzy wydarzenia mogli sprawnie dodawać i modyfikować wszystkie dostępne na stronie treści, a uczestnicy zabawy mieli do nich łatwy i przyjemny dostęp. Udało nam się stworzyć skuteczne narzędzie dla organizatorów wydarzenia, zapewnić dostęp do informacji ich rodzicom oraz prasie, dobrą zabawę dzieciom i naszemu zespołowi, który do teraz z uśmiechem podśpiewuje dobrze znaną nam piosenkę.